Daisypath Anniversary tickers

This Step Was The Hardest


Making a choice is a hard thing to do.

Banyak benda yang aku lalui dalam tahun ni. Pahit ade, manis ade. Macam2 adeee. Hahaha. Aku dah mula bersemangat dahh pasal study and pelajaran. I never wanna look back. Homework? Makk oii. Macam Mont Blanc. Hahaha. Speaking of Mont Blanc, teringat masa darjah 3, i think so! Pergi Zurich dgn mama and abah utk pergi rumah Aunty Kasmah. Then she brought us to France. It takes only 1 hour from Zurich. And only 5 hours to Italy. I was surprised! Enough 'bout that. 

Last wednesday, woww, latihan merentas desa. Sumpah jauh gilaaa! Baik buat terus je hari tu. Ni takk, suruh buat latihan ikut track merentas desa tu. Then, merentas desa besokk! Piuuuhhh! I hate it! Kaki aku pon still sakit lagi ha. Terseksa rasa nye! Minggu depan cuti semniggu. Nak jumpa israk! Lama sgt tak jumpa die. I miss him so bad! Kesian nye kena kerja hari2, Hmmm. Dugaan hidup betul lahh benda2 ni. Nak tak nak, we have to face it.

Now, nak online dah tak boleh dahh. Ni pon curi2 online sebab mama belum balik lagi. Ngehahaha. Hmmm, she's so busy. Tapi takpela, asal kan mama still ade masa untuk aku. Hmmmm :') Alahh, dpt update sampai sini je. Sedih betul hidup aku. Kbyee!

Thanks for reading :D