Daisypath Anniversary tickers

You're strong enough to face this


Amirah Aqilah Bt. Kamil Rafizan 

Miraa, i just want to let you know this. Aku and kawan kita yang lain sentiasa akan bersama kau. We won't make you feel lonely. Aku tau kau kuat. Yeahh aku faham perasaan kau. Aku tau kau sayang afiq. Kalau aku pon, aku susah nak terima. Tapi tak semesti nye ni ending cerita kau. Every story ends with happiness. Selagi takde kebahagiaan, selagi tu cerita belum habis. Setiap orang berhak bahagia kan? Kalau afiq betul-2 sayangkan kau, die mesti akan setia dengan kau. Satu hari nanti die mesti datang sini cari kau kalau die ikhlas sayangkan kau. Kalau die tak setia, then he's not the one for you. Kita sama2 tunggu dan lihat. Tapi kalau sayang die dekat kau ikhlas, aku sure, die mesti setia and datang cari kau. Jangan sedih. Kiteorg sentiasa akan teman kau. Lagipon rumah aku dgn rumah kau tak jauh pon. Petang2 kalau free, aku lepak lah rumah kau. Err, kalau mak kau bagi lah. Hee :P Aku harap kau okayokay je. Ape ape hal, jangan lahh pendam sorang2, cerita lahh dengan kiteorg he? Be happy, my dear best friend :)

With Love ,
Balqis Lyana




Thanks for reading :D