Daisypath Anniversary tickers

Ohh yeahhh, i'm so excited !


A very good afternoon to everyoneeeeee ! Wehhh bapak lama aku tak dapat update bloggg ! sakit otakk aku. Sepanjang cuti ni, macam2 jadi. Tapi aku nak cerita satu persatu.

First, kau nampak gambar kat bawah ni?


That's Mira, Aiman and ME ! Before cuti hari tu, kiteorg join Talent Time, GUESS what?! Dapat 1st Place wooo! Then Kiteorg kena lahh perform utk Karnival Bahasa and Bulan Membaca! Ramai yg cakap okayy, best, Tapi bagi aku, hmm entah lahh. saya kurang berpuas hati. Why? Sbb adalahh sorg ustazah ni. Okayy, Malas aku nak ingat. Kiteorg yang ke-9 perform. Sebelum tu, aku ade lahh jugak join dance, seronok! Kelakar pun ade. Dance pulak yg ke-7. Sorry, ni gambar selepas dance :)


Farra, Me, Miraa and Syeera 
Ni terlebih happy ni, haha :)


After that, on 15th of October, aku pergi Singapore dgn Family. It was great ! Banyak yang dah berubahh. Yang penting sekali, aku pergi USS, memang duit mengalir mcm air. Hahaha, banyak bende aku beli. Yang paling best, masuk dalam castle on FAR FAR AWAY, tengok 3D. kelakaar doe!


hmmm, tu je lahh aku cerita dulu. laparr haaa. Haha. Byee AWESOME readers ! 
Thanks for Reading :)

With Love, 
Balqis Lyana



Thanks for reading :D