Daisypath Anniversary tickers

Weird Enough

To my Family members (BB users)

Apesal semua beli BB baru ni? Untung lahh dah maju, kann ! Tak aci ! Takpe2, korang tunggu aku tukar Torch dgn kak sara. Err, tahun depan lahh eh. Kumpul duit dulu.

Next, korangg, asal semua busy dgn kerja je oi. Mama pon sama. Untung lahh aku ade cousin yang dah kerja masing2. Ramai yang dah kahwin. Yang still skolah lagi, aku rase just aku, syuhada and kak hidayah jelahh. bapak lahh, kesian aku. Dalam family nenek yang 1st, syuhada lahh paling kecik, aku second last. 

Kalau, nenek yang 3rd, anak Maksu Syam lah kot. Entah lahh, aku pon tak tau, ni yang payah kalau ade 4 orang nenek ni. Atuk-2. Tapi aku tak penah pon jumpa nenek yang 1st, 3rd and 4th. Aku rapat dgn nenek yg 2nd, sbb masa kecik2, die yang jaga aku time mama kne pgi krja dkt overseas. Skrg pon sama. Haiii, nasib2, family je besar, tapi ramai yang aku tak kenal. Cousin2 pon tak kenal sape. Teringin doe nak tau pasal dieorang semua, dengar cerita nenek yg 2nd, nenek akuu yg 1st ni, keturunan raja. Tapi entahlahh, aku tak dgr sgt, nenek cerita dkat sape tah. Yang penting sekali aku dgr, nenek yg 1st terlampau lahh garang oii. Sorang buat salah, semua kena. Err, seram lahh. Okayy enough about them.

PINGGGGGG, menge-type nyaa saya di sini ingin mengumumkan bahawa, TUTTI FRUTTI telah dibuka di senawanggggg ! Yayyyyyyy ! At last, ade pon. tak payah aku susah payah balik KL, semata-mata nak makan Tutti Frutti ! Nanti kita makan Tutti Frutti sama2 okay guys?

That's all for today.
Thanks for reading :)
Bye AWESOME readers !

With Love, 
Balqis Lyana



Thanks for reading :D