Daisypath Anniversary tickers

My LIFE , My RULES

heyy peeps ! actually aku tak boleh tido, tu lah yang update blog ni ha. sekejap lagi dah nak sahur. nak tahu pukul berape sekarang? it's already 3:23 am. ommagaddd ! HAHA, kay israk ade text aku tadi, tapi aku tido.so tak reply lah kan, sape suruh msg dekat nak pukul 12. aku tak de kje dah, tido lah ape lagi.aku tido pkul 9:30 mcm tu kot. tak ingt lah.then tejage pkul 12:10 ke mcm tu.then aku lapar lahh pulakk, so makan lahh, tak jugak boleh tido, then tgk tv, cerite " mean girls " ! BESTTTT ~ Lindsay Lohan pun ade. habis pkul 3 tadi.huahaha. tapi aku still tak mengantuk lagi.pahal aku ni? haha, tipu lahh, aku baru je menguap tadi,

so, sekarang kan bulan puasa lagi, malam nnti, mira , qamarina, farra, and aku nak buka samasama.hehhh, dekat mana? suka hati lah kat mane punn! ape kau kesah kan? haha. kecoh lah minah ni.

ahhhh, saya dah merepek dah. biasa leeee, nak hilang kan mengantuk lahh katakan. alahhh, pukul 10:30 karang tuition SCIENCE doee. sumpah malass gilaaa ! aku pegi tunggu nak balik je. HAHA. Ya Allah, apelahh aku ni.

HAAA, i need to say this, i miss you, my dearest Mohd Israk, so muchh

huruf "K" dekat board ni, problem lahhh, menyirap aku ! ukaayy foineee, i want to sleep.dahh banyak kali menguap dahh ha.kboiyeeee ~

with 
Balqis Lyana



Thanks for reading :D